برخورد خمپاره ها از سوریه به شمال لبنان


روز یکشنبه از اصابت خمپاره های بیشتر شلیک شده از خاک سوریه به حاشیه منطقه عکار در شمال لبنان خبر و اخبار داد.

روز یکشنبه از اصابت خمپاره های بیشتر شلیک شده از خاک سوریه به حاشیه منطقه عکار در شمال لبنان خبر و اخبار داد.

از شب گذشته تاکنون تعداد زیادی خمپاره شلیک شده از خاک سوریه به حاشیه شهر ˈمشتی حسنˈ لبنان در آن سوی ساحل رودخانه بزرگ و عظیم در منطقه عکار لبنان اصابت کردند.

این گزارش حاکی است که شلیک این قبیل خمپاره ها از خاک سوریه که به نقض حریم لبنان منجر شده از زمان تشدید بحران داخلی سوریه و خشونت های در پی آن بیشتر و بیشتر شده و می شود.

براساس این گزارش،این قبیل حملات اغلب درقالب رگبارهای پراکنده مسلسل و شلیک تیرهای پراکنده وخمپاره های سرگردان ازخاک سوریه به خاک لبنان صورت می گیرد.

یادآوری می شود تاکنون چنین شهروندنظامی و غیرنظامی لبنانی بر اثر شلیک این گلوله ها و خمپاره جان خود را از دست دادند از جمله در هفتم مهر ماه امسال بود که خبرگزاری رسمی لبنان اعلام کرده بود بر اثر شلیک 10 گلوله توسط تروریست ها از خاک سوریه به طرف دو شهرک مرزی النوره و الدبابیه در منطقه عکار در شمال لبنان سه نظامی آن کشور کشته شدند.

براثر تشدید این حوادث هم بود که ˈمیشل سلیمانˈ رییس جمهور لبنان اواخر خردادماه گذشته با ارسال نامه ای برایˈبان کی مونˈدبیرکل سازمان ملل متحد و ˈنبیل العربیˈ دبیر کل اتحادیه عرب،ضمن تشریح حملات ازخاک سوریه به لبنان،از طرف های درگیر در سوریه خواسته بود به حاکمیت لبنان احترام بگذارند.

جهت اطلاع از آخرین تغییرات وب سایت نازترین در خبرنامه وبلاگ ثبت نام کنید:




نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:



دو شنبه 13 آبان 1392